Windows 7 Tüm Sürümler Nisan 2015 (32×64 bit) indir

Yazar: sungur1453. kategori: İşletim Sistemleri, Windows 7 Full Sürümler

windows7

Windows 7 Sp1 Türkçe 13in1 Tüm Sürümler Nisan 2015 32 bit 64 bit

Windows 7 işletim sisteminin Nisan 2015’e kadar olan tüm güncellemelerini içerir ve hiçbir şekilde ekleme, çıkarma vs yapılmamış olup sadece güncellemeler tamamlanmıştır.
  • NOT: Boyut 4.7 GB’dır. Normal DVD’ye sığmaz Katmanlı DVD veya USB’ile Boot edip kurabilirsiniz.
  • Seçmeli Aktivasyon Mevcuttur.
windows 7 tüm sürümler

——————————————

EKİM 2015 SÜRÜMÜ EKLENDİ (KONUYA GİT TIKLA)

——————————————

Yorum Sayısı (93)

  • erdem Tokuş

    |

    Bunu nerden indircez

    Cevapla

  • Ferdi cengiz

    |

    Captan verde o elini öpeyim hee

    Cevapla

  • Selin

    |

    Bedava linkler için saolun, bcvc ve lnktl den 5 sn reklam izlemek çokta koymaz sonuçta emek harcıyorsunuz

    Cevapla

  • Melisa ateş

    |

    Sitenize üye veya abone olabileceğim bir yer var mı? Kaliteli içerikler yayınlıyorsunuz, sürekli takip etmek isterim.

    Cevapla

  • Akif Gamsız

    |

    Captan Tüm paylaşımlar için eyw

    Cevapla

  • Ali Baca

    |

    Çalışmalarınız ve ilginiz için teşekkürler, Kolay gele

    Cevapla

  • Batuhan Altınordu

    |

    Seviliyosun admin eyw 😉

    Cevapla

  • Umut güneş

    |

    Paylaşım için eyw

    Cevapla

  • Deli Çoban

    |

    bu manyak geldi beaa

    Cevapla

  • Mahmut develi

    |

    Çok saol hoca

    Cevapla

  • Serhat

    |

    Harikasın teşekkürler

    Cevapla

  • Akif Gamsız

    |

    Saol teşekkürler

    Cevapla

  • Kemal ertekin

    |

    Bro emeğine sağlık

    Cevapla

  • salutare

    |

    Yeni Oyunların direk bu sitede yayınlanıyor olması çok güzel bişey, sitenizi sık kullanılanlara ekledim

    Cevapla

  • davut işsiz

    |

    Bedava linkler için saolun, bcvc ve lnktl den 5 sn reklam izlemek çokta koymaz sonuçta emek harcıyorsunuz

    Cevapla

  • Selin

    |

    Bro eline emeğine sağlık

    Cevapla

  • skdosa

    |

    Birçok konuda bana yardımcı olduğunuz için teşekkürler

    Cevapla

  • Ali Baca

    |

    Hocam yeri burasımı bilmiyom ama şu Android oyunlarındaki apk ve obb data dosyasını ayrı ayrı paylaşın

    Cevapla

  • Batuhan Altınordu

    |

    Sitedeki tüm konuları çok beğeniyorum, Bursa dan selamlar

    Cevapla

    • sungur1453

      |

      diskleri formatlarsan gider, 2nci bir işletim sistemi olarak kurarsan gitmez

      Cevapla

  • hasan

    |

    teşekkürler

    Cevapla

  • Cengiz Tunç

    |

    Admin Bu Sitedeki programlar ücretsiz demi

    Cevapla

  • Gümüş Ali

    |

    admin çok güzel paylaşımlar vede faydalı hepside elinize sağlık teşekkürler

    Cevapla

  • Bayburtlu

    |

    Hocam Şu vizyondaki filmler için indirme linki de koysanız siteye, çoğunda varda hepsinde yok

    Cevapla

  • Ferdi cengiz

    |

    Ustam şu Full Android Oyunları bölümündeki oyunlar ücretsiz mi

    Cevapla

  • AtAKaN

    |

    Adamsın eyw

    Cevapla

  • skdosa

    |

    Hocam Şu vizyondaki filmler için indirme linki de koysanız siteye, çoğunda varda hepsinde yok

    Cevapla

  • Leman sam

    |

    Seviliyosun admin eyw 😉

    Cevapla

  • CROZPULAT

    |

    Ellinize sağlık. Teşekkürler hocam.

    Cevapla

  • Güneş

    |

    Admin daha fazla Film paylaş sitede

    Cevapla

  • Ceylan Ali

    |

    Admin daha fazla Film paylaş sitede

    Cevapla

  • Umut güneş

    |

    Süperr teşekkürler

    Cevapla

  • Ferdi cengiz

    |

    Admin teşekkürler

    Cevapla

  • Ali Baca

    |

    Genelde program indirmek için kullanıyorum siteyi, ama bakıyorum ki amacı dışına çıkmış, Android PC oyun film felan aşmışınız olayı bayağı 🙂

    Cevapla

  • Ceyda Ceren

    |

    Film izlerim diye geldim, Oyunda indirdim android uygulamasıda süper bisey 🙂

    Cevapla

  • Bayburtlu

    |

    Kardeşim Şu Full Android Oyunlarına Biraz daha ağırlık ver sitede birazda onları paylaş

    Cevapla

  • Aorhan

    |

    Adamsın eyw

    Cevapla

  • Orhan kemal

    |

    Emeğine ağlık teşekkürler

    Cevapla

  • Ceren

    |

    Admin kardeşim Şu Vizyondaki filmleri daha sıkı paylaş yahu

    Cevapla

  • Ömer Ali

    |

    indirme linkleri nerde

    Cevapla

  • Müjde ışık

    |

    Ellinize sağlık. Teşekkürler hocam.

    Cevapla

  • Serkan

    |

    Çok Saol paylaşım için teşekkür ettim

    Cevapla

  • Serdar güneş

    |

    Teşekkürlar admin adamsın

    Cevapla

  • Hamza

    |

    Adamsın Teşekkürler

    Cevapla

  • Arif

    |

    Sitede verdiğiniz çoğu ücretsiz link için teşekkürler, beklemeden indirmek güzel bişey 🙂

    Cevapla

  • Ahmet

    |

    Emeğin için Çok saol admin, ama ben indiremedim

    Cevapla

  • Asım tek

    |

    iyi Çalışmalar paylaşım için eyw

    Cevapla

  • Ali

    |

    Adamsın eyw

    Cevapla

  • Serhat tekin

    |

    Admin sitede daha fazla Android Oyunu Paylaş yhaa

    Cevapla

  • Ferdi

    |

    Arkadaşım dedi de siteyi, herşeyi full olarak indirebiliyosun diye bakayım dedim harbidende öyle saolun 🙂

    Cevapla

  • Merve Peri

    |

    Sungur1453 teşekkürler

    Cevapla

  • Devran

    |

    Yayında ve yapımda emeği geçen herkesin taaaaaa, Alnından öpeyim 🙂 Saol paylaşım için admin

    Cevapla

  • Serhat tekin

    |

    Captan harikasın eyw

    Cevapla

  • Güven korkmaz

    |

    Admin konularda turbobit linkde ver, premium üyeliğimiz var boşa gidiyo, ama hepsini ücretsiz link veriyon boşamı aldık biz premium 🙂

    Cevapla

  • Halil Sözcü

    |

    Bu site bi harika Dostum:)

    Cevapla

  • CcC

    |

    Öncelikle çalışmalar ve emeğiniz için teşekkürler, Bu Fifa Oyunu için Crack arıyorum yardımcı olurmusun

    Cevapla

  • Devran

    |

    Bedava linkler için saolun, bcvc ve lnktl den 5 sn reklam izlemek çokta koymaz sonuçta emek harcıyorsunuz

    Cevapla

  • Full indir

    |

    Arkadaşım dedi de siteyi, herşeyi full olarak indirebiliyosun diye bakayım dedim harbidende öyle saolun 🙂

    Cevapla

  • Ali

    |

    Ellerinize sağlık cloud linkler güzel tercih olmuş.

    Cevapla

  • Salim

    |

    Hocam Selam, sağlam linkler süper bişey full torrent linkler ve. emeğiniz için teşekkürler, gerçekten işime yaradı. Paylaşımların devamını bekliyorum.

    Cevapla

  • Cengiz

    |

    Paylaşımınız için teşekkürler, çok güzel.

    Cevapla

  • Salih

    |

    Herkese merhabalar, ücretsiz linkler takdir edilesi sitenizi sık takip edicem ve. Ücretsiz download servisleri için tebrik ederim, heh sonunda bee. Facebook profilimde herkese açık olarak paylaştım.

    Cevapla

  • Suat Avni

    |

    Hocam siteniz çok sade ve basit başarılı bir site tebrik ederim.

    Cevapla

  • murat

    |

    Merhaba ben windows 7 kurmak istiyorum fakat yüklenecek sürücüyü seçin diyor gözat seçeneğine bastığım zaman c ve d yi seçiyorum fakat kabul etmiyor ne yapmalıyım veya usb aygıtını da denedim onu da kabul etmiyor verdiği hata hiçbir aygıt sürücüsü bulunamadı yükleme medyasının doğru sürücüleri içerdiğinden emin olduktan sonra tamam’ı tıklayın ve karşımda çıkan göz at yeniden tara ileri çözüm yolu ne olabilir?

    Cevapla

    • Sungur1453

      |

      cd veya usb’ye dosyayı yazdırdınızmı ?

      Cevapla

  • halil

    |

    Dosyayı winrarla açmaya çalışıyorum CRC hatası ve Dosya bozuk diyor ne yapabilirim?

    Cevapla

  • oğuz kağan

    |

    ben herşeyi tam indirdim ama windows hata veriyo ve 32 bitten 64 bite yükseltilmez diyo ve 32 bit diski edinin diyo napiyim

    Cevapla

    • Sungur1453

      |

      boot ederek kurulum yaarsanız sorun yaşamazsınız

      Cevapla

  • omer

    |

    kardesım bunda nt6 setup yazıyor ya wındows 7 setup deılm?

    Cevapla

  • veli

    |

    google driveden mi indirelim yandexdenmi

    Cevapla

  • veli

    |

    RUFUS PROGRAmını yapmadan olurmu

    Cevapla

    • Sungur1453

      |

      diğer programlarlada usb yazabilirsin, ama en sağlıklısı rufus’dur

      Cevapla

      • veli

        |

        hayır programsız flaşa atsaz olurmu

        Cevapla

        • Sungur1453

          |

          ISO içindeki tüm dosyaları winrar ile flash a çıkartırsak olur

          Cevapla

  • Atakan

    |

    Abi CD yok CD siz Yapabilirmiyim Hata Verirmi?

    Cevapla

    • Sungur1453

      |

      USB flash belleğe yazabilirsin. Rufus programı ile yazdirabilirsin

      Cevapla

  • Sungur1453

    |

    64 bit’e gerek yok bu pc için, evet 64 bit olur

    Cevapla

  • kaan

    |

    ben 32 biten 64 bit yapalirmiyim

    Cevapla

  • mustafaözdağ

    |

    arkadaşalr win 7 yükle diyorum sonra geçici dosyalar kopyalanıyor sonra hata veriyor tekrar yüklemeyi deneyin diyone yapmalıyım

    Cevapla

    • Sungur1453

      |

      Eksik indirmiş olabilir veya ISO yı eksik yazmış olabilirsin

      Cevapla

  • Burki

    |

    Teşekkürler paylaşım için. Aktivasyonu sonradan kendimiz yapmalıyız değil mi?

    Cevapla

    • Sungur1453

      |

      sistem açıldığında aktivasyon yapmak istediğinizi sorar evet derseniz kendi yapar aktivasyon

      Cevapla

  • ahmet efe

    |

    bunun sadece 32 bit olanını yapamazmısınız ne olur

    Cevapla

    • Sungur1453

      |

      malesef tüm 32 ve 64 bit sürümler beraber başlangıçta kurulum yaparken 32 veya 64 bit isteğe bağlı olarak sistemi kurabilirsiniz,

      Cevapla

  • mert

    |

    Sağol kardeş upload ve google drive linki için

    Cevapla

  • emirkral36

    |

    Abi driverler kurulu olarak gelmiyo ne yapabilirim ?

    Cevapla

  • Sungur1453

    |

    2 adet alternatif hızlı indirme bağlantısı verildi. İlerleyen zamanlarda torrent olarak tüm eklenecek dosyalar için torrent alternatifi verilecek

    Cevapla

Yorum Yaz

Bir Cevap Yazın