Windows 7 Pure Edition V2 [DUAL] Aralık 2015 indir

Yazar: sungur1453. kategori: İşletim Sistemleri, Windows 7 Full Sürümler

win7 2016

Windows 7 Pure Edition V2 [DUAL] Güncel Aralık 2015 indir

Windows 7 SP1 Ultimate MSDN Orjinal sürümünün Modifiye edilmiş Pure v2 Versiyonudur, Detay konu altında yazmaktadır Güncel Aralık Güncellemesini içerir.

SİSTEM GÖRÜNTÜLERİNİ DETAYLI İNCELEMEK İÇİN TIKLAYIN

win 7 aralık 2015 win 7 aralık 2015 1 onbuka araç kiti

ONBUKA ARAÇ KİTİNDE İSO dosyasını indirdikten sonra ihtiyacınız olan bir çok aracı bulabilirsiniz.

ONBUKA ARAÇ KİTİ İNDİR

————————————————————-

Windows 7 Pure Edition V2 Full indir (Turbobit)

Windows 7 Pure Edition V2 Alternatif (Uploadex)

Yorum Sayısı (39)

  • salutare

    |

    çok çok teşekkürler

    Cevapla

  • Aorhan

    |

    Thanks Admin

    Cevapla

  • esra ve ceyda

    |

    Saol teşekkürler

    Cevapla

  • Ceren

    |

    Ellerinize sağlık teşekkürler Paylaşım için, bunu arıyodum

    Cevapla

  • Davut aktürk

    |

    Çok teşekkürler kendine iyi bak sen bize lazımsın kardeşim

    Cevapla

  • deli gadir

    |

    Hocam bu site böyle devam ederse daha iyi yerlere varacaktır emin ol. İyi çalışmalar.

    Cevapla

  • Fırat Aydın

    |

    Paylaşım için thanks

    Cevapla

    • sungur1453

      |

      malesef

      Cevapla

  • Sercan

    |

    Harikasın teşekkürler

    Cevapla

  • Mesut alperen

    |

    Çok saol hoca

    Cevapla

  • hagurel

    |

    bu windows sürümünde explorer da kısayol yapmak isterken Bilgisayarınızı etkileyen kısıtlamalar nedeniyle bu işlem iptal edildi diyor neden kısıtlama yaptınız

    Cevapla

    • sungur1453

      |

      sistem silentall ekibi tarafından hazırlanmıştır, ek olarak pure versiyon olduğu için gereksiz v.b pc yi yoran işlemler iptal edilmiş.

      Cevapla

  • BERAT

    |

    wolfteam açılırmıııııııııııııııı

    Cevapla

    • sungur1453

      |

      muhtemelen açılır sorun yaratacağını sanmam

      Cevapla

  • Gamze ertekin

    |

    hadi iyisiniz… bedava sirke baldan tatlıdır değil mi ) bizi gidi beleşçiler bizi 🙂

    Cevapla

  • erdem Tokuş

    |

    Captan verde o elini öpeyim hee

    Cevapla

  • Davut aktürk

    |

    EMEĞİNİZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM

    Cevapla

  • Leman sam

    |

    Admin Thanks

    Cevapla

  • Ferdi cengiz

    |

    Konu için teşekkürler

    Cevapla

  • Yozgatlı

    |

    Yeni Oyunların direk bu sitede yayınlanıyor olması çok güzel bişey, sitenizi sık kullanılanlara ekledim

    Cevapla

  • Serhat

    |

    Teşekkürler iyi çalışmalar

    Cevapla

  • Ceren

    |

    Paylaşım için thanks

    Cevapla

  • Güneş

    |

    Admin kardeşim Şu Vizyondaki filmleri daha sıkı paylaş yahu

    Cevapla

  • Emre tekin

    |

    Admin yardımcı arıyorsan bende konu paylaşırım sitede bilgin olsun

    Cevapla

  • Zeki gündogdu

    |

    Admin paylaşım için teşekkürler, Ayrıca burdanda Malatyadaki aileme selam yolluyorum 🙂

    Cevapla

  • Hasan

    |

    Süperr teşekkürler

    Cevapla

  • NickName

    |

    mümkünse linkleri google drive veya sunucuları sağlam olan sitelere yüklerseniz sevinirim.

    Cevapla

    • sungur1453

      |

      elimizden geldiğince ücretsiz servislere yüklemeye çalışıyoruz, google drive hesaplarımızı siliyor, uploadex ücretsizdi ona yüklüyoduk ama oda premium hizmete başlamış.

      Cevapla

  • incici

    |

    çok çok teşekkürler

    Cevapla

  • Mahmut tekin

    |

    Seviliyosun kardeşim saol

    Cevapla

  • Deniz

    |

    Sungur1453 iyi çalışmalar saol

    Cevapla

  • Suat Avni

    |

    Sitenin tasarımı çok güzelmiş. Yazıları okurken göz yormuyor, iyi bir özellik.

    Cevapla

  • sadık

    |

    DOSYA ŞİFRELİ ŞİFREYİ BULAMADIM

    Cevapla

    • sungur1453

      |

      Herhangi bir şifre olmamalı Winrar’ın en güncel versiyonu ile dosyayı rar’dan çıkartın yinede şifre istedi diyorsanız “ONBUKA” yazın

      Cevapla

  • Halil Sözcü

    |

    Ustam şu Full Android Oyunları bölümündeki oyunlar ücretsiz mi

    Cevapla

  • Devran

    |

    Selamün aleyküm arkadaşlar, ilgi ve alakanız muhteşem Bu konu ve. Bu site için eyvallah, burda daha kalitelisini buldum.

    Cevapla

  • Tekin Ali

    |

    Merhabalar, içerikler muazzam popup reklamsız siteyi bize kullandırdığın için ve. Bu site için teşekkürler, hele şükür buldum.

    Cevapla

Yorum Yaz

Bir Cevap Yazın