Windows 10 Tüm Sürümler Orjinal 12in1 Türkçe (32×64 bit) indir

Yazar: sungur1453. kategori: İşletim Sistemleri, Windows 10 Full Sürümler

windows 10  
  • Windows 10 Tüm Sürümler 32 bit 64 bit Türkçe ORJİNAL Teklink – Torrent

  Windows 10 işletim sisteminin güncel 2015 stabil msdn orjinal isolarının bir araya getirilmesi ile oluşturulmuş tüm sürümlerin iso dosyasıdır, elleme felan yapılmamış tamamen bakirdir, sıfır ayarında 32 bit ve 64 bit tüm sürümleri türkçe olarak mevcut. 12    
  • Dosya Adı : 10240RTMAIO8.1.iso

  • Dosya Türü : ISO(Winrar 5 kullanarak rardan çıkartınız.)

  • MD-5 : 88F29771AFA53C59F429A8BD8B9406F5

  • SHA-1 : 947D5512655E3A62A2D7B713DE737A591FB7D062

  • NOT: Aktivasyon içermez kendiniz siteden kms indirip lisanslaya bilirsiniz

——————————-

FULL İNDİR (Turbobit)

Alternatif (Hubic)

Alternatif (Copiapop)

——————————-

  • Leman sam

    Sungur1453 Sitede Daha Fazla Full Program Paylaş

  • VANLI YALCIN

    Admin kardeşim benide yazar yaparmısın sitede, çok hoş siteniz var

  • Bayburtlu

    çok çok teşekkürler

  • Selda

    Bu sitedeki herşey full süper bişey

  • Akif Gamsız

    Teşekkürler

  • skdosa

    Bu site bi Harika dostum 🙂 sitede PS Xbox Oyunları da paylaşsan var ya süper olacak

  • Buşra

    Aynen teşekkürler

  • Furkan Cengaver

    Çok Çok saol teşekkürler

  • Cengaver

    Tasarımdan tut herşeyine kadar 10 numara bi site, arkadaşlarıma söyledim zaten siteyi

  • Ferdi cengiz

    Admin Şu filmleri turbobitede yükle

  • skdosa

    Konular süper

  • CROZPULAT

    Adamın dibisin eyvallah

  • Yasin hatay

    Eline sağlık. 🙂

  • Umut güneş

    Süpersin Başkan

  • Tunç Bekarov

    Öncelikle çalışmalarınız için takdir ederim sizi, Şu android Oyunları bölümünde biraz daha oyun paylaşsanız

  • Bayburtlu

    Paylaşımınız için teşekkürler, çok güzel.

  • Kemal ertekin

    Harikasın teşekkürler

  • Ahmet

    Konular süper

  • alfaromeoboxer146

    uefi desteği var galiba ?

    • sungur1453

      konuda yazmaktadır özellikleri bölümünde

  • alfaromeoboxer146

    saolun süper oldu bu

  • Selin

    Admin sitede daha fazla Android Oyunu Paylaş yhaa

  • Gümüş Ali

    Sitede çeşit çeşit indirme linkleri var bu güzel olmuş tek bi yere bağlı kalmıyoz

  • Serhat

    Ellerinize sağlık teşekkürler Paylaşım için, bunu arıyodum

  • Gümüş Ali

    Bu site harcanıyor arkadaşım, bu kadar kaliteli içerikler var google da pek gözüme çarpmıyor

  • Bayburtlu

    Çalışmalar için teşekkürler

  • Osman ayvalı

    Bro eline emeğine sağlık

  • Akif Gamsız

    Paylaşım için çok saol

  • Beren Saat

    10 numara teşekkürler

  • Gümüş Ali

    Konu için teşekkürler

  • Burcu ali

    süpersin teşekkürler

  • Hüseyin

    Sitede verdiğiniz çoğu ücretsiz link için teşekkürler, beklemeden indirmek güzel bişey 🙂

  • Asım tek

    Sungur1453 teşekkürler

  • Depresyon 14

    Hocam Plasystation Oyunlarıda ekleyin siteye ya

  • Salih

    Kardeşim merhaba,

  • Suat Avni

    Ellerinize sağlık diyorum. bro.

  • Salim

    Sitede çeşit çeşit indirme linkleri var bu güzel olmuş tek bi yere bağlı kalmıyoz

  • selam şu win 10’u kaçtane guncel sözde kalıteli sitelerden ındırdım enaz 15 gb ınternetım gıtmıstır bunu tahmını söyluyorum sınır oldugumda cabası sonra sızın sıtenızı keşfettim bundan sonra tek ve ılk secenegım sıtenız SORUNSUZ tek atışta vurdum dıyebılırım eywlh takıpçnzm yanlız sızden Counter cs go istiyorum botlu oynanabılen tşklr

  • teşekkürler inşallah yorumdan sonra torrent görebiliriz

    • sungur1453

      kardeşim şuan torrent veremiyorum ama diğer paylaşımlar için torrent vericem

  • Temur

    Selamün aleyküm, paylaşımlarınız muazzam siteyi oyun delisi arkadaşımada önercem. Bu site için tebrik ederim, burda daha kalitelisini buldum.

  • Ahmet

    Hocam siteniz çok sade ve basit başarılı bir site tebrik ederim.

  • Hüseyin

    Herkese iyi akşamlar, cloud linkler süper bişey siteye artık hergün giriyorum.. Mailru linkler için tebrik ederim, heh sonunda bee.

  • bekir

    crack işlemini nasıl yapıyoruz acaba ?

  • By Bye

    dvd boyutunu aşıyor

    • katmanlı dvd ye yazabilir veya usb yazabilirsiniz