Tenorshare iPhone Data Recovery Full 2016 indir

Yazar: sungur1453. kategori: Full Güncel Programlar İndir, Veri Kurtarma Yazılımları

ipad dosya kurtarma  

Tenorshare iPhone Data Recovery 6.7.0 Full Son Sürüm indir

İphone Dosya Kurtarma Programı

Tenorshare iphone Data Recovery full,iphone cihazlardan dosya kurtamaya yarayan oldukca başarılı bir programdır. tüm iphone 3-4-4s-5 cihazlardan silinen, resim, müzik, video, mesaj, not, rehber gibi tüm dosyalarınızı geri getirebilirsiniz. Tenorshare iphone Data Recovery cihazınızda taradığınız kayıp dosyalar için size küçük önizlemeler sunabilmekte. Bu sayede kurtarmak istediğiniz dosyayı kolayca belirleyebiliyorsunuz. iphone data recovery

KURULUM VE AKTİVASYON

Programı indirip kurunuz, daha sonra “intifada1453-Key.txt” dosyasını açın ve içindeki lisans kodunu programa girip full yapın.

Full indir (C.Mailru)

Alternatif (ZippyShare)

 

Yorum Sayısı (26)

  • Mustafa Cesur

    |

    Nasıl iniyor admin

    Cevapla

  • Mesut alperen

    |

    Sungur1453 Sitede Daha Fazla Full Program Paylaş

    Cevapla

  • Aslı

    |

    Sitede Bedava full indir bedava linkler vermeniz muhteşem

    Cevapla

  • MeteHary

    |

    Hocam siteniz çok sade ve basit başarılı bir site tebrik ederim.

    Cevapla

  • Umut güneş

    |

    Admin Bu Full PC Oyunlarını daha fazla paylaşın Arşiv yapıom 🙂

    Cevapla

  • Ali Baca

    |

    Sitenin tasarımı çok güzelmiş. Yazıları okurken göz yormuyor, iyi bir özellik.

    Cevapla

  • Poyraz

    |

    Saol teşekkürler

    Cevapla

  • Selin

    |

    indirme linkleri nerde

    Cevapla

  • Sercan

    |

    bu manyak geldi beaa

    Cevapla

  • Balistik

    |

    Admin Thanks

    Cevapla

  • Kerem Cem

    |

    Sitede çeşit çeşit indirme linkleri var bu güzel olmuş tek bi yere bağlı kalmıyoz

    Cevapla

  • Orhan kemal

    |

    Çalışmalarınız ve ilginiz için teşekkürler, Kolay gele

    Cevapla

  • erdem Tokuş

    |

    Öncelikle emeğiniz için teşekkürler, Bu Pes oyunu için Multiplayer Crack arıyorum, yardımcı olurmusun admin

    Cevapla

  • Ali Tandoğan

    |

    Çalışmalarınızı devamlı takip ediyorum çok başarılı bir site

    Cevapla

  • salutare

    |

    Aynen teşekkürler

    Cevapla

  • Mesut alperen

    |

    Emeğine ağlık teşekkürler

    Cevapla

  • AtAKaN

    |

    Öncelikle emeğiniz için teşekkürler, Bu Pes oyunu için Multiplayer Crack arıyorum, yardımcı olurmusun admin

    Cevapla

  • Ali Balcı

    |

    Admin paylaşım için teşekkürler, Ayrıca burdanda Malatyadaki aileme selam yolluyorum 🙂

    Cevapla

  • Anonim

    |

    Admin daha fazla Film paylaş sitede

    Cevapla

  • Burcu ali

    |

    Aynen teşekkürler

    Cevapla

  • Fırat tekin

    |

    Kardeşim merhaba,

    Cevapla

  • Arif

    |

    Kardeşim merhaba,

    Cevapla

  • Cafer pekalın

    |

    Emeğine ağlık teşekkürler

    Cevapla

  • Özkan Kasap

    |

    Captan harikasın eyw

    Cevapla

  • Hamza

    |

    Captan harikasın eyw

    Cevapla

  • SüperAdam

    |

    Eline sağlık. 🙂

    Cevapla

Yorum Yaz

Bir Cevap Yazın