Pes 16 Güncel Transfer ve STSL Yamaları

Yazar: sungur1453. kategori: Full Oyun indir, Spor Oyunları indir

PES 2016 yamaları indir
  • Pes 2016 Güncel Transfer ve STSL Yamaları

Pes 2016 oyunu için tüm güncel transferlerin, ve STSL adına gerekl düzenlemelerin yapılmış olduğu PesMods ekibinin v1 güncel yaması.
  • *Tüm Güncel Transferler eklendi,
  • *Spor Toto Süper Lig; Amblem,Forma,Manejer,Stat,Rakip Takım,Forma No eklendi,
  • *Premier Lig; Amblem,Forma,Manejer eklendi, Borussia Dortmund eklendi,
  • *Takım İsimleri seslendirilişleri ayarlandı,
  • *Türkiye Milli Takımı; Forma,Manejer,Stat(Konya Arena),Forma No eklendi,
  • *Spor Toto Süper Lig; Kaptanlar,Kornerler,Duran Toplar ve Hücuma Çıkacak Oyuncular gerçeğe göre ayarlandı,
  • *Spor Toto Süper Lig; Yaş,Boy,Ülke tamamen gerçek ayarlıdır,
  • *%75 Oyuncu yüz rengi gerçeğe göre ayarlıdır.örn: Siyahi oyuncunun Yüzü siyah,Beyaz oyuncunun yüzü beyaz olarak ayarlandı. V.2 sürümünde yüz benzetilme oranı %100 ayarlanılacaktır.
pes 2016 yamaları

KURULUM

  • 1-İlk önce Belgeler/Konami içerisine girin ve eğer bir yama yüklediyseniz silin.Şayet yama çalışmayabilir.
  • 2-Rardan çıkan Pro Evolution Soccer 2016 dosyasını; Belgelerim/Konamı içine atın.

FULL İNDİR (C.Mailru)

Alternatif (Pcloud)

Yorum Sayısı (76)

  • Crayz Wolfs 34

    |

    Paylaşım için çok saol

    Cevapla

  • Burak kıralı

    |

    Ellerinize sağlık cloud linkler güzel tercih olmuş.

    Cevapla

  • Melisa ateş

    |

    Konu için teşekkürler

    Cevapla

  • Mehmet tekeli

    |

    Captan verde o elini öpeyim hee

    Cevapla

  • Keyrab

    |

    Admin paylaşım için teşekkürler, Ayrıca burdanda Malatyadaki aileme selam yolluyorum 🙂

    Cevapla

  • Selda

    |

    Emegine sağlık kardeşim, iyi çalışmalar

    Cevapla

  • Gamze ertekin

    |

    Bro şu Eğitim Setleri ni daha fazla paylaşı ver he

    Cevapla

  • Beren Saat

    |

    admin çok güzel paylaşımlar vede faydalı hepside elinize sağlık teşekkürler

    Cevapla

  • MeteHary

    |

    Arkadaşım dedi de siteyi, herşeyi full olarak indirebiliyosun diye bakayım dedim harbidende öyle saolun 🙂

    Cevapla

  • Burcu ali

    |

    Admin Bu Sitedeki programlar ücretsiz demi

    Cevapla

  • MeteHary

    |

    Captan harikasın eyw

    Cevapla

  • Yasemin Eren

    |

    Paylaşım için thanks

    Cevapla

  • Güneş

    |

    Ellerinize sağlık diyorum. bro.

    Cevapla

  • Ceyda Ceren

    |

    Teşekkürler iyi çalışmalar

    Cevapla

  • Erdi Vural

    |

    Sitedeki konular harika

    Cevapla

  • Gamze ertekin

    |

    Faydalı bir site, sık kullanılanlara ekledim artık takibimdesiniz 🙂

    Cevapla

  • aderem123

    |

    admin süpersin

    Cevapla

  • Devran tekeli

    |

    Full Android Uygulamaları kategorisinde daha fazla uygulama istiyoruz adminnnnn duyy sesimi

    Cevapla

  • Ali Tandoğan

    |

    Admin Thanks

    Cevapla

  • Faikkk

    |

    Abi telefona indirip pcye atabiliyomuyuz

    Cevapla

    • sungur1453

      |

      evet

      Cevapla

  • salutare

    |

    Hocam siteniz çok sade ve basit başarılı bir site tebrik ederim.

    Cevapla

  • techno

    |

    Captan Tüm paylaşımlar için eyw

    Cevapla

  • AtAKaN

    |

    Sungur1453 iyi çalışmalar saol

    Cevapla

  • Mesut alperen

    |

    Ellerinize sağlık diyorum. bro.

    Cevapla

  • techno

    |

    çok çok teşekkürler

    Cevapla

  • Poyraz

    |

    Captan harikasın eyw

    Cevapla

  • Aslı

    |

    Öncelikle çalışmalarınız için takdir ederim sizi, Şu android Oyunları bölümünde biraz daha oyun paylaşsanız

    Cevapla

  • AtAKaN

    |

    Şu programlar kategorisine biraz daha ilgi lütfen, daha sık full program paylaşın

    Cevapla

  • Mehmet tekeli

    |

    Sitenin tasarımı çok güzelmiş. Yazıları okurken göz yormuyor, iyi bir özellik.

    Cevapla

  • CasTLeR

    |

    Süperr teşekkürler

    Cevapla

  • gelibolu23

    |

    admin bende van persie kjaer nani gibi önemli oyuncular olmadı yardımcı olurmusun

    Cevapla

    • sungur1453

      |

      kurulum ayrıntısı dosya içinde de var, daha önce yama kurduysan sorun yaratmışda olabilir

      Cevapla

  • skdosa

    |

    Kardeşim merhaba,

    Cevapla

  • Poyraz

    |

    Admin Bunları nerden buluyon yha eyw

    Cevapla

  • Burcu ali

    |

    Emegine sağlık kardeşim, iyi çalışmalar

    Cevapla

  • işsiz adam

    |

    Sitenin tasarımı çok güzelmiş. Yazıları okurken göz yormuyor, iyi bir özellik.

    Cevapla

  • Beren Saat

    |

    Bro şu Eğitim Setleri ni daha fazla paylaşı ver he

    Cevapla

  • Ahmet

    |

    Bro şu Eğitim Setleri ni daha fazla paylaşı ver he

    Cevapla

  • Serap

    |

    Sungur1453 teşekkürler

    Cevapla

  • Yasemin Eren

    |

    Sitede çeşit çeşit indirme linkleri var bu güzel olmuş tek bi yere bağlı kalmıyoz

    Cevapla

  • Erdi Vural

    |

    Konular süper

    Cevapla

  • meli

    |

    arkadaşlar ben rardan çıkan pes 16 dosyasının içine girdimiki şeyi kopyalayıp belgerimdekinin içine attım değiştir dedi evet dedi ama yama çalışmadı acil cevap verebilirmisiniz mailim melihakalinn@gmail.com

    Cevapla

    • sungur1453

      |

      daha önce yama yüklediyseniz çalışmayabilir

      Cevapla

  • Mahmut tekin

    |

    Hocam Şu vizyondaki filmler için indirme linki de koysanız siteye, çoğunda varda hepsinde yok

    Cevapla

  • Müjde ışık

    |

    Teşekkürlar admin adamsın

    Cevapla

  • Sırdaş Eski

    |

    Seviliyosun admin eyw 😉

    Cevapla

  • Sacit

    |

    Çok Saol paylaşım için teşekkür ettim

    Cevapla

  • Seren

    |

    Herşey sorunsuz bu sitedeki ok faydalı bir site yapmışsınız teşekkürler.

    Cevapla

  • Salih

    |

    Admin Bu Sitedeki programlar ücretsiz demi

    Cevapla

  • CcC

    |

    Sitenize üye veya abone olabileceğim bir yer var mı? Kaliteli içerikler yayınlıyorsunuz, sürekli takip etmek isterim.

    Cevapla

  • playerrrrrrrrrrrr

    |

    suratlar alakasız

    Cevapla

  • playerrrrrrrrrrrr

    |

    bendeki gucel degil nasıl guncel yapabilrim

    Cevapla

  • Güven korkmaz

    |

    Admin teşekkürler

    Cevapla

  • Fetih

    |

    Çok Çok saol teşekkürler

    Cevapla

  • Salim

    |

    Emeğinize sağlık teşekkürler

    Cevapla

  • Salim

    |

    Full Android Uygulamaları kategorisinde daha fazla uygulama istiyoruz adminnnnn duyy sesimi

    Cevapla

  • Hamza

    |

    Öncelikle emeğiniz için teşekkürler, Bu Pes oyunu için Multiplayer Crack arıyorum, yardımcı olurmusun admin

    Cevapla

  • Serhat tekin

    |

    Seviliyosun kardeşim saol

    Cevapla

  • Serhat tekin

    |

    Adamın dibisin eyvallah

    Cevapla

  • Serhat tekin

    |

    Emeğinize sağlık bro

    Cevapla

  • Arif

    |

    Paylaşım için teşekkürler

    Cevapla

  • Yusuf44

    |

    Kolay gele, ücretsiz linkler tatmin edici sitenizi sık takip edicem ve. Cloud link için teşekkür ederim, captan adamsın eyw.

    Cevapla

  • Salim

    |

    Herkese selamlar, paylaşımlarınız takdir edilesi siteye artık hergün giriyorum.. Paylaşım için teşekkür ederim, heh sonunda bee.

    Cevapla

  • Fetih

    |

    Merhaba arkadaşlar, konulardaki samimiyet muazzam siteye artık hergün giriyorum.. Mailru linkler için teşekkür ederim, sonunda bulabildim. Facebook profilimde herkese açık olarak paylaştım.

    Cevapla

  • Tümer metin

    |

    Merhaba arkadaşlar, ilgi ve alakanız takdir edilesi full torrent linkler ve. Çalışmalarınız için tebrik ederim, hele şükür buldum.

    Cevapla

  • Kemal bahar

    |

    Herkese iyi geceler, ilgi ve alakanız başarılı siteye artık hergün giriyorum.. Bilgi için sağol, burda daha kalitelisini buldum.

    Cevapla

  • Melisa özer

    |

    Sitenize üye veya abone olabileceğim bir yer var mı? Kaliteli içerikler yayınlıyorsunuz, sürekli takip etmek isterim.

    Cevapla

  • Hamza

    |

    Merhaba, sağlam linkler başarılı siteye artık hergün giriyorum.. Ücretsiz download servisleri için tebrik ederim, ne zamandır arıyordum.

    Cevapla

  • Jale

    |

    Selamün aleyküm dostlar, sağlam linkler süper artık sıkı takpcinizim. Çalışmalarınız için tebrik ederim, gerçekten işime yaradı.

    Cevapla

  • tümer

    |

    Sitenize üye veya abone olabileceğim bir yer var mı? Kaliteli içerikler yayınlıyorsunuz, sürekli takip etmek isterim.

    Cevapla

  • Sungur1453

    |

    daha önce Belgeler/Konami dosyasına yama kurduysan sil tabi önce yedeğini al, sonra belirtildiği gibi dosyaları buraya at

    Cevapla

    • Fatih Azak

      |

      tmm da 2 yama olmuor ozaman 1tane oluyor bunu biliyorm zaten diğer yamada transferler felanda tam deil bazı oyuncular eski kulüplerinde nasıl güncel yama bu 😀

      Cevapla

Yorum Yaz

Bir Cevap Yazın